11.5.08

Ο Ελληνικός τρόπος...

Φίλοι μου, διαβάστε μια μικρή ιστορία. Στο τέλος θα σας αποκαλύψω τι μας διδάσκει...
Κυριακή μεσημέρι σε ένα τυπικό ελληνικό σπίτι, μετά το οικογενειακό τραπέζι ο πατέρας μιλάει με το γιό του για το μέλλον του και τις σκέψεις που έχει περί γάμου.
Πατέρας: Θέλω να παντρευτείς το κορίτσι που θα σου διαλέξω εγώ...
Γιός: Τι λές πατέρα, θα διαλέξω μόνος μου το κορίτσι των ονείρων μου!!!
Πατέρας: Και αν αυτή είναι η κόρη του Bill Gates...;;
Γιός: Εεεε... σε αυτή την περίπτωση, τι αντίρρηση να έχω;;

Την επόμενη μέρα ο πατέρας προσεγγίζει τον Bill Gates.
Πατέρας: Έχω τον ιδανικό σύζυγο για την κόρη σου...
Bill Gates: Μα, τι λέτε κύριε, η κόρη μου είναι ακόμα πολύ μικρή για γάμο!!!
Πατέρας: Ναι, το ξέρω, ο νεαρός όμως είναι αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας...
Bill Gates: Εεεε... σε αυτή την περίπτωση, πως θα μπορούσα να έχω αντίρρηση;;

Τέλος, ο πατέρας ζητάει ραντεβού από τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας.
Πατέρας: Κύριε, έχω έναν νεαρό που σας προτείνω ανεπιφύλακτα ως αντιπρόεδρο της τράπεζας σας.
Πρόεδρος: Λυπάμαι κύριε αλλά έχω περισσότερους αντιπροέδρους από όσους χρειάζομαι !!!
Πατέρας: Ναι, αλλά ο νεαρός αυτός είναι γαμπρός τους Bill Gates...
Πρόεδρος: Χμμμμ... αυτή είναι ειδική περίπτωση, πως μπορώ να σας φέρω αντίρρηση...

Λοιπόν, τι μας διδάσκει αυτή η μικρή ιστορία;; Μα τι άλλο, τον τρόπο που οι Έλληνες κάνουν τις δουλειές τους !!!