15.5.08

...στα μαύρα τα μεσάνυχτα

«διάβαζα το blog σου τώρα, συνεχίζεις δυναμικά ε?»
«παντα δυναμικά…βρήκες τίποτα στο blog που να σου άρεσε απόψε?»
«μ’ άρεσαν κάτι θεωρείες που είδα»
«όπως??»
«μ’άρεσε αυτό για το αδύνατο!»
«…»
«δυνατά δυνατά γίναν όλα δυνατά …τα αδύνατα»
«να διαβάσεις και αυτό με τα πρέπει και τα θέλω…»
«το είδα και το ήξερα, θέλει ανάλυση αυτό, είναι μεγάλη κουβέντα»
«ποιά είναι η γνώμη σου…?»
«ότι τα θέλω είναι μεν πιό δυνατά από τα πρέπει τις περισσότερες φορές, και θα ήταν πολύ όμορφο να λειτουργούσαμε μόνο με αυτά, αλλά τα πρέπει στη σημερινή εποχή μας καθοδηγούν –νομίζω- αρκετά και μας κουμπώνουν, διαφωνείς με αυτό?»
«άκου μια άποψη: είσαι πιό ολοκληρωμένος άνθρωπος αν μπορέσεις να υψωθείς πάνω από τα πρέπει σου, να πλησιάσεις τα θέλω σου…»
«ίσως έχεις δίκο… και δεν μπορώ να μιλάω σαν ολοκληρωμένος άνθρωπος γιατί δεν είμαι, δεν είμαι αυτόνομη που είναι το βασικότερο»
«κανείς δεν είναι ολοκληρωμένος…»
«δε μ’ άρεσε αυτό αλλά ισχύει»
«όλοι είμαστε στο κυνήγι της τελειότητας και της ολοκλήρωσης…»
«φιλοδοξία…»
«όχι φιλοδοξία, αναζήτηση…»
«δεν ξέρω πως θα είναι να είσαι τέλειος»
«η φιλοδοξία προϋποθέτει ότι ξέρεις ακριβώς τι είναι αυτό που πάς να κατακτήσεις… η αναζήτηση είναι να φαντάζεσαι περίπου τι θέλεις αλλά να μην ξέρεις πως θα είναι…»
«πρέπει να πάρω κασετοφωνάκι την άλλη φορά…»
«γιατί?»
«γιατί είναι σαν να συμπληρώνεις αυτά που θέλω να πω γιατί δεν ξέρω πως να τα εκφράσω, εμπειρία βλέπεις…»
«αφού αυτά που σου λέω τα έχεις μέσα σου, απλά δεν τα αφήνεις να βγούν…»
«δεν είχα απλά τη δυνατότητα να μιλάω ποτέ με κάποιον έτσι, να λέω έστω και φιλοσοφίες»
«πρέπει να ζεις, να βλέπεις, να διαβάζεις, να μιλάς, να ακούς…»
«να ακούς…!»
«…και να θυμάσαι: πάντα υπάρχει μια πρώτη φορά σε όλα τα πράγματα…»
«σίγουρα υπάρχει, ναι, είμαι πολύ καλός ακροατής, σφουγγάρι!!»
«εγώ όχι τόσο, προσπαθώ να γίνω…»
«όχι και τόσο? Γιατί? Προσπαθείς να γίνεις…?»
«έχω ένα πολύ ισχυρό «εγώ» και δεν μπορώ πάντα να το ελέγξω, όταν το πετυχαίνω είμαι καλός ακροατής, όταν όχι ακούω αυτά που θέλω…»
«…»
«προσπαθώ να γίνω καλύτερος…»
«μάλιστα…»
«πάντα υπάρχει ένα επίπεδο καλύτερο από αυτό που είσαι…»
«πάντα υπάρχει το πιό ψηλά!»
«...»

βρήκα ζωή στα μαύρα τα μεσάνυχτα... όχι δεν είναι όλα τα chat παράξενα και πονηρά... το απόσπασμα είναι από νυχτερινή συνομιλία με φίλη αναγνώστρια... την ευχαριστώ...