1.4.08

Επιτέλους Τέλος !!! Το blog μου πουλήθηκε!!!

Επιτέλους τέλος !!! Πριν από λίγο έπεσαν οι υπογραφές, το blog πλέον δε μου ανήκει, εξαγοράστηκε από μεγάλη ξένη εταιρεία η οποία αναζητούσε εναγωνίως την Metro Goldwin Mayer για να αποτελέσει όχημα εισόδου στην ελληνική blogoσφαιρα, ώστε να υποστηρίξει ολοκληρωμένα την προσπάθεια ανάληψης του management του ΟΤΕ από την Deutche Telekom...
Κοινώς τους την έφερα, μπορούσαν να φτιάξουν ένα δικό τους, εγώ όμως -μάγκας- τους πούλησα το δικό μου... Όχι φίλε αναγνώστη, το κορμί μου δεν το πούλησα...
Το νούμερο; Εννοείτε το νούμερο παπούτσι που φοράω ασφαλώς... Όχι αυτό, το άλλο, το νούμερο που πούλησα; Τσ... Τσ... Τσ... όλα θέλετε να τα μαθαίνετε...
Λοιπόν, κοιτάξτε, το έκανα σαν τον Μάκη, άρα ότι νούμερα ακούσετε (κάτι 7, 12, 14, κ.λπ.) αγνοήστε τα, θα σας ενημερώσω εγώ υπεύθυνα όταν πρέπει...
Πότε είναι αυτό το όταν; Κυρία μου έχετε καταντήσει γραφική, κάτι σαν την Ανθούλα του Λαζόπουλου, μα φυσικά στις 2 Απριλίου, σήμερα είναι Πρωταπριλιά, γελάει, καλέ θα μου πάθεις τίποτα και θα τό'χω κρίμα στη συνείδηση μου, ένα πρωταπριλιάτικο αστείο είπαμε να κάνουμε μη μας το βγάλεις ξυνό...

Καλό μήνα λοιπόν, και τα ξαναλέμε !!!
ΤΟ (αγαπημένο σας) ΑΤΟΜΟ