22.4.08

γιορτάζω... γιορτάζω... (και το φωνάζω...)

Γενέθλια σήμερα... δε σας λέω πόσα, όσοι ξέρετε, ξέρετε... απλά χρόνια μου πολλά !!!
ΤΟ ΑΤΟΜΟ

Υ.Γ.1 όσοι θέλετε να αφήσετε ευχές κάνετε post εδώ, σας υπόσχομαι να προσπαθήσω να τις δημοσιεύσω όλες !!
Υ.Γ.2 ένας φίλος μου έστειλε χθες -δίκην ευχής- τους στίχους από το παρακάτω τραγουδάκι:
Ο σαραντάρης (Γιάννης Πάριος)
Μουσική/Στίχοι: Βασίλης Βασιλειάδης/Πυθαγόρας

Μην κοιτά που είμαι σαραντάρης
κι όλο διστάζεις να με φλερτάρεις
Αν σε φιλήσω μια φορά
θα καταλάβεις καθαρά
πως άλλα λέει η ταυτότητα
και άλλα η καρδιά μου

Δεν έχουν σημασία
τα λίγα γκρίζα μου μαλλιά
η αξία βρίσκεται μες στην καρδιά
Μην κοιτάς τα χρόνια μου λοιπόν
ο άνδρας πρέπει να’ χει παρελθόν

Από μένα που είμαι σαραντάρης
λίγα θα δώσεις, πολλά θα πάρεις
Εγώ που έζησα πολλά
θα σ’ αγαπήσω πιο καλά
Οι νέοι έχουν μόνο όνειρα
κι εμείς στοργή και πείρα

Ευχαριστώ!! Φιλιά !!!

Edit & Update: ευχές που έλαβα...

η πρώτη ευχή ήταν από τη Θεανώ... τρελλά κέφια...
tiii exoume edw???
kapoios ginetai megalutero atomo!!!hehe
xronia sou polla yanni mou..
sou euxomai oti epi8umeis k alla tosa na exeis sth zwh sou!
ugeia prwta..meta eutuxia me thn oikogeneia sou..k telos kales douleies k leftakia gia na pernas kala!!
den einai anagkh na euxi8w oti oloi..gt einai gnwsta ligo polu ola..giauto ektos apto happy birthday 8a pw k ena allo asma enos megistou laikou mpourdotexnh:P
meine opws eisai mhn allazeis tipota...
osoi se agapane se agaphsan opws eisai k se agapane gia auto pou eisai!
TO ATOMO! auto eisai :) :)
poluxrwmos..k panta gelastos na eisai kalo mou..
8etika vibes gia auth th mera k polla xamogela sou stelnw :)

mouts mouts...

λίγο μετά μια άλλη φίλη, η Άσπα, το... σοβάρεψε !!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ!
ΕΦΤΑΣΕ Η ΜΕΡΑ??!!!?? ΤΥΧΕΡΕ!! :))
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...ΓΙΑ ΣΕΝΑ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟΣ, ΔΥΝΑΤΟΣ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ...ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΟΥ!!
ΕΥΧΟΜΑΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ...
ΝΑΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!

ΦΙΛΙΑ,
Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ,
ΑΣΠΑ :))

κι ύστερα «ήρθαν οι μέλισσες», τις είδε κι η Ελίνα και έγραψε...
Xronia erwteymena!

"Poios exei genethliakia shmera??? Na se xairomaste Giannh mou! Xronia polla, kala, ygih ki erwteymena, me polu agaph sthn zwh sou ki oti epithymeis olopsyxa!!!!
Na sai panta kala ki eytyxismenos!"

και μετά, κι άλλοι, κι άλλοι... σταχυολογώ από όσα πρόλαβα να κρατήσω...
«Χρόνια σου πολλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά.
Γιώργος»

«Χρόνια σου πολλά, ό,τι επιθυμείς, να είσαι γερός, χαρούμενος και δημιουργικός» από την Τατιάνα

«XRONIA POLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA» από την ...μικρή Ολλανδέζα Anna.

Birthday Balloons, δωράκι από την Μεταξία

«xronia sou polla kai kala!!!!» από την Έλενα

«Καλημέρα Γιάννη χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις και ότι επιθυμείς !» από την Ιφιγένεια...

«Xronia sou polla. Na ta ekatostisis kai na eisai panta eftixismenos!!!!!» από τη Νίκη.

«Giortazoume Giortazoume??? Xronia polla kala kai eutixismena!!! Euxomai ta kalitera giati oi euxes den pane pote xamenes!!! Have fun oti ki an kaneis!!!», ευχήθηκε η Χρυσιίδα...

Ο Φραγκίσκος, πριν τον ...καλέσει η Μύκονος για Πάσχα, «XRONIA POLLA KAI KALA, BLOGARE KAI GIA MENA, NA PERNAS KALA, F.M.»

Και η Μάρω, «Τις καλύτερές μου ευχές ξάδερφε (παρολίγον δηλαδή) για τα γενέθλιά σου. Να είσαι ευτυχισμένος και υγιής!»

Και ένα καθυστερημένο: μόλις σήμερα (02.05) έλαβα ένα notification για τρεις όμορφες καρτούλες που με περίμεναν στο facebook από την Εύα, τη Βίκη και την Αμαλία, τις ευχαριστώ ολόψυχα!!

Σας ευχαριστώ όλους, και όσους με θυμήθηκαν και όσους με ξέχασαν... Καλά να είστε και ...του χρόνου εδώ !!
ΤΟ ΑΤΟΜΟ