2.4.08

Εν ημπορώ, το ανεβάζω τζιαί φιλούθκια...

Τουν το μήνυμα έστειλε το μου μια φίλη από την Μεγαλόνησον. Πρέπει να φύω σε θκυό λεπτά για αεροδρόμιο, αλλά εν ημπορώ να μεν το ανεβάσω στο μπλόγκ μου... enjoy !!!
Subject: efakkoun panw mou pou to 8kiavaza.

Επίστεφκα ότι μετά που επήα Άμστερνταμ τζιαι ήρτα πίσω χωρίς να είμαι ναρκομανής πως μπορώ να αντέξω ούλλους τους πειρασμούς τζιαι τες προκλήσεις. Μετά εκάμαν με ινβάϊτ να γραφτώ στο Φέϊσμπουκ. Για όσους ζείτε στα Καρπάθια, το Φέϊσμπουκ εν μια ιστοσελίδα που βάλλεις το προφίλ σου τζιαι ότι πράμα θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα. Δηλαδή εν μια σελίδα μάρκετινγκ.

Καταρχάς μπόρεις να ανακοινώσεις διακριτικά του κόσμου ότι είσαι χαρτωμένος, καυκομένος ή γυρεύκεσαι. Φυσικά επειδή θεωρητικά προσθέτεις μόνον φίλους σου, το είμαι καυκομένος τζιαι είμαι χαρτωμένος εν έμμεσος τρόπος να πεις του άλλου "εγιώ γαμώ κάθε νύχτα", "να πελλάνετε που εμείνετε στο ράφιν" τζιαι "εγιώ περνώ καλά τζι εσείς όϊ". Επίσης πας το προφίλ σου μπορείς να βάλεις φωτογραφίες σου καλλιτεχνικές ή που είσαι όμορφος, ή που είσαι κανονικός αλλά στέκεσαι δίπλα σε κόσμο που εφκήκαν όπως τον κώλο της κοτζιάκαρης για να φαίνεσαι συγκριτικά ποιό όμορφος. Εν έναν μνημείο στην ματαιοδοξία του κάθε αδκιασερού τζιαι μέσα μέσα εργαλείο για να επικοινωνάς με κόσμος ποιό δύσκολα απ ότι θα έκαμνες με ίμεϊλ ή με τηλέφωνο.

Το ποιό ενδιαφέρον πράμαν όμως του Φέϊσμπουκ είναι που ο κάθε αδκιασερός μπόρει να προσθέσει προγραμματούθκια που ότι μαλακία φανταστείς λαλούν σου. Μπορείς να μάθεις για τον εαυτό σου ότι θέλεις απαντώντας 8 ερωτήσεις περίπου κάθε φορά τζιαι έτσι να χουμιστείς στους φίλους σου τζιαι να τους σπάσεις τζιαι τα νεύρα τους που το προφίλ σου θέλει τρία κάρτα (45 λεπτά) να φορτώσει. Ακούστε το λοιπόν τί έμαθα για τον εαυτό μου μες σε μιαν εφτομάδαν.

-Είμαι κεντροδεξιών πολιτικών πεποιθήσεων τζιαι κόντρα Κυπραίος σύμφωνα με το επιστημονικόν ττέστ "Είσαι Κυπραίος ολάν". Αν ήμουν φκιόρον θα ήμουν αζαλέα (που δεν ξέρω τί ένει), αν ήμουν Σούπερ Ήρωας θα ήμουν ο Καπαμαρού, ο Τσιάντλερ που τους Φρέντς, η Θάτσιερ που τους πολιτικούς, ο Ντόναλντ Ντάκ που τα μίκι μάους . Έγινα νίντζια τζιαι ετσακκώθηκα με τους πειρατές τζιαι για ένα διάστημα έκαμνα τζιαι το ζόμπι που ετσακκώνετουν με τους κκαουμπόηδες. Υιοθέτησα έναν ιπποποταμούδιν τζιαι έναν αυκόν που εννά ξιπουλιάσει 'κόμα. Αν ήμουν ποτό θα ήμουν έναν αδελφέστατον Μοχίτο (που το λατρεύω παϊ δε γουέϊ τζι ότι θέλετε πέτε) τζιαι αν ήμουν καφές θα ήμουν έναν ριστρέττον. Οι φίλοι μου γοράζουμεν τζιαι πουλούν με στην Λαϊκήν τζιαι προχτές που εκοίταξα άξιζα 30000 δολάρια τζιαι ήμουν κατοικίδιο της πρώην μου.

Μου έχουν κάνει πρόταση για σέξ 3 γνωστές μου (που η μιά άρκησεν να μιλήσει) τζιαι ένας παρέας που τον Καναδάν με του οποίου την αρφήν έφκαινα όταν ήμουν τελειόφοιτος ενώ έχω τζιαι χάρτιν που χουμίζω τις χώρες τζιαι πόλεις που εταξίδεψα (τζιαι εν κάμποσες). Αν βασιστούμεν στον λόγο τζιαι την ψήφο των γνωστών μου, είμαι ο ποιό έξυπνος που ξέρουν, ο ποιό πιθανών να πάει μπροστά τζιαι με αρκετά καλήν βαθμολογίαν όσον αφορά τα κάλλη μου. Στο κρεβάτιν, σύμφωνα με άλλον ττέστ, είμαι ένας καθηγητής που άμαν γαμά πρέπει να τρέμει γη, τζιαι οι γεναίτζιες πρέπει να κάμνουν κωλότουμπες που την χαρά τους άμαν με θωρούν. Θα παντρευτώ πουννα πιάσει το πρωτάθλημαν η ΑΤΕ ΠΕΚ Παρεκκλησιάς, τζιαι είμαι τζιαι ένας γάρος πρώτης διαλογής σύμφωνα με την έρευναν "πόσον γάρος/γαούρα είσαι τζιαι αν ήμουν χαρακτήρας βίντεογκέϊμ θα ήμουν το Μανιταρούι που το Σούπερ Μάριο.

Υπόγραψα τζιαι έκαμα το καθήκον μου σαν υπεύθυνος πολίτης να λυθεί το Κυπριακό, να σταματήσει η παγκόσμια υπερθέρμανση, να φάσιν τα μωρά που πεινούν, να μεν αποσχιστέί το Κόσοβο, να παν οι πρόσφυγες σπίτι τους τζιαι να φκεί ο κασουλίδης πρόεδρος, όποταν ούλλοι σας να τζοιμάστε ήσυχοι. Είμαι επίσης μέλος του γκρούπ για την προστασία του αυστραλιανού οξύρρυγχου τζιαι του κρητικού κρι κρι, του γκρούπ του Ούτοπου τζιαι του γκρούπ που προσπαθεί να εύρει έναν εκατομμύριον έλληνες στο φέϊσμπουκ τζιαι να δείξουμεν τον νούν μας.

Με έτσι τέλειαν εικονικήν ζωή, την πραγματική τί την θέλω; Τί χρειάζεται
κάποιος τους φίλους όταν φτάσει την απόλυτην nerdvana;