15.2.08

Δουλειά και διασκέδαση...

Ένας κλάδος του μάρκετινγκ είναι η επικοινωνία και οι δημόσιες σχέσεις. Είναι ο κλάδος από τον οποίο άρχισε η καριέρα μου στο μάρκετινγκ, είναι ο κλάδος που με χαρά «παρέδωσα» φέτος σε μια στενή μου συνεργάτιδα, η οποία μετά από τέσσερα χρόνια σκληρής δουλειάς με έπεισε ότι μπορεί να αναλάβει πλήρως την ευθύνη άρα δικαιούται πλήρως και την ανταμοιβή.

Αφήστε με να συνεχίσω για να καταλάβετε τι εννοώ. Όταν λέμε «επικοινωνία», «δημόσιες σχέσεις», ο συνειρμός σαφής για τους πολλούς: μισογεμάτο ποτήρι, χαμόγελο, όμορφο ντύσιμο, όμορφη παρουσία που χαλαρώνει τις αντιστάσεις των προσκεκλημένων, ψυχαγωγεί, διαμορφώνει μια πιό φιλική ατμόσφαιρα για να διευκολύνει την επιχειρηματική λειτουργία.

Πιό λαϊκά: Όταν ασχολείσαι με το κομμάτι αυτό του μάρκετινγκ, την επικοινωνία & τις δημόσιες σχέσεις, είσαι ο επίσημος «διασκεδαστής» της παρέας και θέλει μεγάλη εσωτερική οργάνωση και συγκρότηση για να το πετύχεις, θέλει χαρακτήρα. Είσαι ο «ηθοποιός» (= ο ποιών το ήθος) της επιχειρηματικής ομάδας. «Ηθοποιός» σημαίνει «φως», για να θυμηθούμε τον στίχο, και αυτό το φως πρέπει πάντα να δίνεις χωρίς αναστολές στους γύρω στη διαδικασίας της επικοινωνίας.

Είσαι χαρούμενος, πρέπει να λάμπεις και να το επικοινωνείς...
Είσαι λυπημένος, πρέπει να λάμπεις και να το επικοινωνείς...
Είσαι κακόκεφος, πρέπει να λάμπεις και να το επικοινωνείς...
Είσαι ...κάπως, πρέπει να λάμπεις και να το επικοινωνείς...

Σκεφτείτε το, δεν είναι τόσο εύκολο. Ο πολύς κόσμος δουλεύει, παραγωγικά ή όχι, και επικοινωνεί, διασκεδάζει. Τα κάνει όμως σε διαφορετικό χρόνο, δε νιώθει και δεν βρίσκει την ανάγκη της επικοινωνίας στη δουλειά του, δεν διασκεδάζει εργαζόμενος ούτε το αντίθετο. Εμείς βρίσκουμε διασκέδαση στη δουλειά μας, πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι άλλωστε αφού δουλειά μας είναι η «διασκέδαση».