26.2.08

Η ελπίδα της Θεανώς...

Και μέσα σε όλα, χθες το βράδυ βρίσκω στο inbox το παρακάτω μήνυμα που δημοσιεύω σε ελεύθερη “μετάφραση” από greenglish.

Το μήνυμα:
«…είναι ένα κείμενο που μου βγήκε με έμπνευση από μουσική και διάφορα που με απασχολούσαν ένα διάστημα παλιότερα …ήμουν 18 περίπου όταν ήρθα στην Αθήνα, 17.5 για την ακρίβεια, και ένιωθα τόσο μόνη μου που καθόμουνα και έγραφα όσι σκεφτόμουνα γιατί δεν είχα σε ποιόν να τα πω…
Έτσι βρήκα αυτό πριν λίγο και είπα να στο δώσω μιας και μοιράζεσαι κι εσύ τόσες σκέψεις στο blog σου!
Δεν ξέρω γιατί μου εμπνέεις τόση εμπιστοσύνη και αν είναι λογική η φιλία που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα μας, αλλά δε θα το ψάξω. Δεν κάνω κάτι κακό άλλωστε… απλά μιλάω με έναν άνθρωπο μεγαλύτερο από μένα που δείχνει να καταλαβαίνει ότι του λέω και – σημαντικό για μένα είναι πως – με ακούει!! Τέλος πάντων, δε θα αναρωτηθώ άλλο…
Το κειμενάκι που σου στέλνω το έγραψα σε φάση που ειλικρινά ένιωθα ένα μυρμήγκι ανάμεσα στους χιλιάδες ανθρώπους που έβλεπα καθημερινά γύρω μου… αλλά δίσταζα να πλησιάσω. Ήρθα μόνη μου στη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδος, είχα φύγει από την οικογένεια μου, είχα πάθει μεγάλη ταραχή, οπότε αναζητούσα μέρα με τη μέρα έναν λόγο να μπορέσω να μείνω εδώ που είμαι και να είμαι καλά πάνω απ’ όλα.
Έτσι πέρα από όλα τα άλλα που έχω γράψει (και παρεπιπτόντως δεν έχω στα χέρια μου πια…) θυμήθηκα αυτό για την ελπίδα. Ποιός ξέρει για τι ήλπιζα, δε μπορώ να θυμηθώ, θυμάμαι μόνο ένα σπίτι άδειο και άπειρη μοναξιά και συναισθήματα!!»

Η υπογραφή:
«για άλλη μια φορά… η φίλη σου η Θεανώ ξαναχτύπησε το inbox σου
:) +++ :D»

Το κείμενο:
«Η ελπίδα είναι η αρχή όλων των σχεδίων μας. Δίνει στους ανθρώπους έναν προορισμό, μια αίσθηση της πορείας που πρέπει να ακολουθήσουν για να φτάσουν αυτό τον προορισμό, και την ενεργεία για να ξεκινήσουν. Διευρύνει ευαισθησίες. Δίνει σωστές αξίες στα συναισθήματα, καθώς και στα γεγονότα. Η ελπίδα - συνεχίζει - αποτελεί ένα ξάναμμα της ανθρώπινης φαντασίας - για τη ζωή όπως μπορεί να αρέσει σε κάθε άνθρωπο “για την πλήρη χρήση της ευφυΐας του, ώστε να φέρει την υγειά και την λογική στον κόσμο του σαν άτομο”, για την ικανότητα του να δημιουργήσει νέους θεσμούς, να ανακαλύψει νέες προσεγγίσεις, να δοκιμάσει καινούργιες δυνατότητες.
Η αγάπη πάει πέρα από την ελπίδα.
Η ελπίδα είναι μόνο η αρχή.
Η αγάπη είναι το παντοτινό….»

Φίλη Θεανώ, ευχαριστώ για αυτή τη δόση ελπίδας, χωρίς ρετούς, χωρίς μοντάζ, χωρίς σχόλια, χωρίς στολίδια…

Υ.Γ. Περιττό να πω ότι είσαι πάντα ευπρόσδεκτη εδώ, τόσο εσύ όσο και τα κείμενα σου… [το άτομο]