19.2.08

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει (και η Ολυμπιακή ποτέ δεν πετάει άμα λάχει να 'ουμ'...)

Σήμερα το πρωί ήμουν προγραμματισμένος να πετάξω για Βελιγράδι, ένα μονοήμερο ταξίδι για δουλειές... Αμ δε... Είχα κάνει εξ' αρχής λάθος επιλογή, είχα διαλέξει να πετάξω με την Ολυμπιακή...

Δείτε την ιστορία: η πτήση μου (ΟΑ 385) είχε προγραμματισμένη αναχώρηση για τις 07:00 (ναι, επτά) το πρωί. Επειδή φοβήθηκα ότι οι δρόμοι προς το αεροδρόμιο θα έχουν πρόβλημα από πάγο ή χιόνι, προέβλεψα, ξεκίνησα νωρίτερα από το σπίτι μου, για να έχω την άνεση να φτάσω σωστά και έγκαιρα στον προορισμό μου. Με έφαγε, βλέπετε η ευσυνειδησία, θα καταλάβετε παρακάτω τί εννοώ και πως το εννοώ.

Ξύπνησα λοιπόν από τις 04:00 (ναι, από τις τέσσερεις ο μαλάκας !!!) για να μην αργήσω και να μην κινδυνέψω με τους παγωμένους δρόμους. Και ξεκίνησα, σχεδόν μια ώρα και πλέον νωρίτερα για να καλύψω διαδρομή μισής ώρας (τόσο απέχω από το αεροδρόμιο!!). Ήθελα να είμαι στην ώρα μου και ήμουν στην ώρα μου.

Στο check-in (δυστυχώς για μένα) όχι μόνο αρνήθηκαν να με τσεκάρουν στην πτήση αλλά υπήρχε και παντελής έλλειψη ενημέρωσης για την τύχη της. Στις 06:30 «θα σας πούμε στις 07:00», στις 07:00 «θα σας πούμε στις 07:30», στις 07:30 «μας είπαν να μην τους παίρνουμε εμείς, θα μας τηλεφωνήσουν να μας πούν», στις 07:50 (αυτή τη φορά στα εκδοτήρια εισιτηρίων) «δεν έχουμε νέα ακόμα, θα σας πούμε...».

Α, μην το ξεχάσω, ενδιαμέσως, στο χώρο των check-in εμφανίζεται κάποια προϊσταμένη η οποία ...ομολογεί το μυστικό: «δεν ήρθαν τα πληρώματα, είχε πάγο και δεν μπόρεσαν». Εμείς όμως (οι μαλάκες...) μπορέσαμε, ξεκινήσαμε νωρίτερα και φτάσαμε στην ώρα μας!! Οι υπόλοιποι υπάλληλοι της εταιρείας μπόρεσαν και έφτασαν, αυτοί ήρθαν με τηλεμεταφορά, γι' αυτούς ο δρόμος δεν είχε πάγο!!

Μου αρέσει μάλιστα που όταν τόλμησα να μιλήσω έτσι «δηλαδή εμείς μαλάκες είμαστε που ήρθαμε στην ώρα μας;;» συνομιλώντας με υπάλληλο των εκδοτηρίων, δέχθηκα και την παρατήρηση (ευγενική, ξυνισμένη, δεν μπόρεσα να καταλάβω...) «κύριε πως μιλάτε έτσι...».

Όχι κυρία μου, θα μιλάω έτσι και χειρότερα όταν οι συνάδελφοι σας απαξιούν να φτάσουν στην ώρα τους στη δουλειά τους και - το χειρότερο που προφανώς συνέβη - απαξιούν έγκαιρα να ζητήσουν αλλαγή βάρδιας (σιγά μη χάσουν τη λούφα και δουλέψουν τελικά!!) ώστε να μην προκύψει πρόβλημα για την εταιρεία ΜΟΥ. Τονίζω το ΜΟΥ, καθώς η Ολυμπιακή ανήκει σε μένα τον φορολογούμενο πολίτη και εγώ, ο συγκεκριμένος φορολογούμενος πολίτης, δε γουστάρω επ' ουδενί να εργάζομαι σκληρά και άοκνα, να φορολογούμαι βάρβαρα και όλα αυτά για να πληρώνω λουφαδόρους. Τέλος !!

Εγώ αν δεν δουλέψω θα χάσω, ε, το ίδιο πρέπει να συμβεί και με τους υπολοίπους. Οι γονείς μου με μεγάλωσαν με το «ο μη εργαζόμενος, μη εστιέτω», αυτό πιστεύω και αυτό θέλω και να εφαρμοστεί και για τους λουφαδόρους (= άχρηστους) δημόσιους υπάλληλους της Ολυμπιακής. «Μη εστιέτω», σπίτια τους γρήγορα μια και καλή!!! Ακούτε κύριε διοικητά της Ολυμπιακής, ακούτε κύριε υπουργέ Μεταφορών;; Τέλος !! Όποιος δεν είναι διατεθειμένος να δουλέψει, σπίτι του !! Όχι «εθελουσία έξοδο» και άλλες παπαριές, απόλυση για άρνηση εργασίας (να μην πάρει και αποζημίωση) !!

Τελικά, για την ιστορία, στις 08:00 έφυγα από το αεροδρόμιο, απηυδησμένος κυρίως από την αδιαφορία των υπαλλήλων να προγραμματίσουν και να ενημερώσουν τους επιβάτες. Έφτασα στο γραφείο μου στις 09:15. Στο site του αεροδρομίου, η πτήση ήταν προγραμματισμένη τελικά για αναχώρηση στις 08:40, αλλά δεν είχε φύγει ακόμα. Λογικό, ακόμα και αν το check-in άνοιξε στις 08:00 θα έμενε ανοικτό για 30-40 λεπτά, άρα η πτήση δεν υπάρχει περίπτωση να έχει αναχωρήσει πριν τις 09:30. Τα υπόλοιπα είναι «τρυκάκια» για να μην υποχρεωθεί η εταιρεία σε αποζημιώσεις προς τους επιβάτες...

Ξέχασα να πω ότι ενώ ώς τις 07:20 ο πίνακας του αεροδρομίου δεν έδινε καμμιά πληροφορία για το status της πτήσης (π.χ. check-in, boarding κλπ) εκείνη την ώρα ενημερώθηκε με status «Gate Open». Σε ερωτηση προς την υπάλληλο της εταιρείας στο check-in counter πήραμε απάντηση αποστομωτική «έχουν έρθει κάποιοι νωρίς και τους τσεκάραμε, βάζουμε έτσι το status για να τους ενημερώνει το αεροδρόμιο....», «δηλαδή η πτήση θα γίνει...», «α, αυτό δεν το ξέρουμε ακόμα», «και πότε θα το ξέρουμε;», «θα μας το πουν...». Μπούρδες γενικές και αόριστες... Δηλαδή, πριν τις 06:20 ήξεραν και τσέκαραν επιβάτες, μετά ξέμαθαν;;

Δεν λυπάμαι που δεν πέταξα, δεν λυπάμαι τις δουλειές μου στο Βελιγράδι που θα καθυστερήσουν, λυπάμαι που θα έχω κόστος χωρίς να έχουν καμμιά συνέπεια αυτοί που με ταλαιπώρησαν.

Αφιερώνω αυτό το κείμενο στον υπουργό μεταφορών κ. Χατζιδάκη με τον οποίο έχουμε τόσες φορές συνταξιδέψει με την πτήση της Ολυμπιακής από Βρυξέλλες όσο ήταν ευρωβουλευτής. Αλήθεια κύριε υπουργέ, τέτοια εταιρεία θέλετε; Της λούφας και της παραλλαγής; Μπορείτε μήπως να μου διευκρινήσετε αν η δήλωση σας ότι «κανείς υπάλληλος της Ολυμπιακής δεν θα θιγεί» καλύπτει και τους λουφαδόρους;; Γιατί στην περίπτωση αυτή εγώ διαφωνώ μαζί σας, θέλω οι λουφαδόροι να απολυθούν, και θα σας καταψηφίσω αν δεν το κάνετε !!!

Αφιερώνω αυτό το κείμενο και στον πρόεδρο της εταιρείας. Κύριε Πρόεδρε, αν δεν μπορείτε να διορθώσετε τα κακώς κείμενα στην εταιρεία σας, βάλτε καλύτερα απ' έξω ένα κόκκινο φωτάκι, να ξέρουμε που μπαίνουμε... Θα με συγχωρήσετε μάλιστα, αν στο μέλλον προτιμήσω άλλες εταιρείες για τις πτήσεις μου. Δεν κλείνω την πόρτα στην εταιρεία σας, απλά θα πρέπει να προσπαθήσετε να με πείσετε ότι αξίζετε να είμαι πελάτης σας... Ως τότε επιτρέψτε μου να αποφασίζω εγώ που θα διαθέτω τα χρήματα μου ώστε να απολαμβάνω τις υπηρεσίες στις οποίες αυτά αναλογούν.

Ενημέρωση [19.02.2007 @ 14:08]
Σύμφωνα με το επίσημο site της Ολυμπιακής η πτήση αναχώρησε τελικώς στις 09:25... Θα επέστρεφα με την νυχτερινή πτήση της Ολυμπιακής, επειδή όμως θα είναι νύχτα και στην αυλή του κουμπάρου του μπατζανάκη κάποιου από το πλήρωμα έπιασε πάγο μπορεί να πετάξει, μπορεί και να μην πετάξει... όσοι είστε σε αυτή την πτήση καλού κακού πάρτε παγούρι με νερό, ξηρά τροφή και καντάρια υπομονής... αν νιώσετε ότι ταλαιπωρείστε φάτε την ξηρά τροφή, πιείτε το νερό, κρατήστε την υπομονή και πετάξτε τα καντάρια στα κεφάλια όλων αυτών των ηλιθίων που μας ταλαιπωρούν, παίζουν με τα νεύρα μας και προσβάλλουν τη νοημοσύνη μας...