5.11.07

Τελικά ήταν θέμα κόστους....

Ο Αδάμ ζει στον κήπο της Εδέμ και όλες του οι ανάγκες έχουν εκπληρωθεί ! Κανένα πρόβλημα στέγης ή ντυσίματος, καμιά ανάγκη να φάει ή να ξεδιψάσει και κυρίως κανένας πόνος.
Ο Αδάμ όμως ένιωθε βαθιά μέσα του ένα κενό και μίλησε στον Θεό γι’ αυτό: «Θεέ μου, είμαι μόνος...»
Ο Θεός του είπε: «Σου έχω παραχωρήσει τα πάντα και σε έχω αφήσει ελεύθερο από καθετί. Δεν είναι αυτό αρκετό;»
Ο Αδάμ του απάντησε: «Όχι, θέλω ένα ακόμη πλάσμα, να μοιραστώ την ζωή μου μαζί του».
Τότε ο Θεός είπε στον Αδάμ ότι η επιθυμία του θα εκπληρωθεί, ότι θα δημιουργούσε τη Γυναίκα. Αυτή, η Γυναίκα, θα ήταν η σύντροφος της ζωής του, θα μοιραζόταν μαζί της το κρεβάτι του, το φαΐ του, το ποτό του, κάθε λιχουδιά που θα έβρισκαν. Μαζί θα απολάμβαναν κάθε στιγμή, θα γελούσαν με κάθε ευχάριστο γεγονός της ζωής τους, θα ήταν μια μεγάλη ανακούφιση για τον Άνδρα.
«Αλλά», είπε ο Θεός, «υπάρχει μια τιμή που πρέπει να πληρώσεις γι’ αυτήν».
«Τι πρέπει να κάνω;», ρώτησε ο Αδάμ.
«Για να φτιάξω τη Γυναίκα θα χρειαστώ το δεξί σου χέρι, το δεξί σου πόδι και το δεξί σου μάτι», είπε ο Θεός.
«Σαν πολλά μου φαίνονται, Θεέ μου. Τι μπορείς να φτιάξεις με ένα πλευρό;;»