20.11.07

Άνθρωποι και ζώα...

Όταν ο Θεός δημιούργησε τον γάιδαρο, του είπε: «Θα δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ και θα κουβαλάς βαριά πράγματα στην πλάτη σου. Θα τρως χόρτο και θα έχεις πολύ λίγη νοημοσύνη. Θα ζεις 50 χρόνια». Αμέσως, ο γάιδαρος απάντησε: «50 χρόνια είναι πολλά για μια τέτοια ζωή. Δώσε μου μόνο 30». Έτσι και έγινε.

Μετά, ο Θεός δημιούργησε τον σκύλο και του είπε: «Σαν σκύλος, θα φυλάς την ιδιοκτησία του ανθρώπου και θα είσαι ο πιο αφοσιωμένος φίλος του. Θα τρως ό,τι περισσεύει από εκείνον και θα ζεις για 25 χρόνια». Αμέσως ο σκύλος γύρισε και του είπε: « Θεέ μου. Δεν αντέχεται τέτοια ζωή για 25 χρόνια. Δώσε μου μόνο δέκα». Έτσι και έγινε.

Μετά, ο Θεός δημιούργησε τον πίθηκο και του είπε: «Θα πηδάς από δέντρο σε δέντρο και θα συμπεριφέρεσαι σαν βλάκας. Θα κάνεις τον γελωτοποιό και θα ζεις για 20 χρόνια». Τον άκουσε ο πίθηκος και του είπε: «Είκοσι χρόνια ως γελωτοποιός του κόσμου πάει πολύ. Δώσε μου μόνο δέκα, σε παρακαλώ». Έτσι και έγινε.

Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τον άντρα και του είπε: «Θα είσαι το μοναδικό λογικό ον που θα κατοικεί στη γη. Θα χρησιμοποιείς τη νοημοσύνη σου για να επιβάλλεσαι στα άλλα δημιουργήματα, θα εξουσιάζεις τη γη και θα ζεις για 20 χρόνια». Τον άκουσε ο άντρας και απάντησε αμέσως: «Θεέ μου, για μια τέτοια ζωή, δεν είναι αρκετά τα 20 χρόνια. Δώσε μου, σε παρακαλώ, τα 20 χρόνια που άφησε ο γάιδαρος, τα 15 που άφησε ο σκύλος και τα δέκα που άφησε ο πίθηκος».

Ετσι και έγινε. Από εκείνη τη στιγμή ο άντρας ζει 20 χρόνια σαν άντρας, μετά παντρεύεται και δουλεύει για ακόμη 20 χρόνια σαν γάιδαρος, κουβαλώντας βάρη από το πρωί ως το βράδυ. Μετά, αποκτά παιδιά και ζει 15 χρόνια σαν σκύλος φρουρώντας το σπίτι και την περιουσία του, τρώγοντας ό,τι περισσεύει από την οικογένεια. Και αφού γεράσει πια, ζει σαν πίθηκος, συμπεριφέρεται σαν βλάκας και κάνει τον γελωτοποιό στα εγγόνια του. Ετσι είναι!