12.11.07

Κέικ σοκολάτας...

Ο Γιάννης και η Μαρία είναι ένα ζευγάρι κοντά στα πέντε χρονιά παντρεμένοι. Όλα πήγαιναν καλά στο συζυγικό βίο μέχρι τη στιγμή που κάποια μικρά οικιακά προβλήματα άρχισαν να χαλούν αυτή την ηρεμία.

Μια μέρα η Μαρία μετά τη δουλειά ανακαλύπτει ότι το καζανάκι στο μπάνιο στάζει.
«Γιάννη μου, θα δεις λίγο το καζανάκι που στάζει και να το φτιάξεις;»
«Βρε Μαρία, πέντε χρόνια παντρεμένοι με έχεις δει πότε να φτιάχνω καζανάκια;»
Και το καζανάκι παρέμεινε άφτιαχτο.

Μετά από αρκετό καιρό νάσου και μια πρίζα που δεν λειτουργεί.
«Γιάννη θα δεις λίγο την πρίζα που δεν λειτουργεί;»
«Μαρία μου, πέντε χρόνια παντρεμένοι, με έχεις δει πότε να φτιάχνω πρίζες;»

Μετά από καιρό προστέθηκαν μια χαλασμένη κλειδαριά, δύο καμένες λάμπες και μερικά ακόμα πράγματα . Η Μαρία συνέχιζε να παρακαλεί το Γιάννη να διορθώσει τα πράγματα που είχαν χαλάσει. Και ο Γιάννης με το γνωστό του τρόπο απέφευγε να διορθώσει το παραμικρό μέσα στο σπίτι .

Αυτό γινόταν για καιρό μέχρι που μια μέρα γυρίζει ο Γιάννης σπίτι και βλέπει τα πάντα διορθωμένα!! Φωνάζει τι Μαρία να τη ρωτήσει τι έγινε.

«Ρε Μαρία, πως διορθωθήκαν όλα αυτά; Έφερες μάστορα;»
«Όχι Γιάννη μου, απλά ο Σήφης από κάτω προσφέρθηκε, καλό παιδί, πιάνουν και τα χέρια του, του είπα ότι εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, μπας και μπορεί να με βοηθήσει».
«Καλά ρε Μαρία, φώναξες το γείτονα να στα κάνει όλα αυτά; Και δεν μου λες, πόσα σου πήρε;»
«Όχι Γιάννη μου, δεν πήρε λεφτά !!»
«Ε πως, τζάμπα το έκανε;;»
«Ε, όχι και τζάμπα, να, μου ζήτησε ή να του κάνω ένα κέικ σοκολάτας ή να του κάνω ένα καλό πήδημα...»
«Μα τι λες τώρα Μαρία, τι πράγματα είναι αυτά, θα τον σκοτώσω, κι εσύ τι έκανες;»
«Καλά βρε Γιάννη μου, πέντε χρόνια παντρεμένοι με έχεις δει ποτέ να κάνω κέικ σοκολάτας;;»