30.9.07

Προστατεύουν το Σύνταγμα ή εντελώς απροκάλυπτα και απροσχημάτιστα το εξευτελίζουν ;;

Τυχαία απόψε έπεσα πάνω στο blog dennis-bell.blogspot.com όπου δημοσιεύεται μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άποψη, περί ορκωμοσίας βουλευτών και σεβασμού και προστασίας του Συντάγματος. Την αναδημοσιεύω.
----------
Σύμφωνα με το άρθρο 59 του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλαδας:
1. Οι βουλευτές πριν αναλάβουν τα καθήκοντά τους δίνουν στο Βουλευτήριο και σε δημόσια συνεδρίαση τον ακόλουθο όρκο:
«Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου».
2. Αλλόθρησκοι ή ετερόδοξοι βουλευτές δίνουν τον ίδιο όρκο σύμφωνα με τον τύπο της δικής τους θρησκείας ή του δικού τους δόγματος.
3. Βουλευτές που ανακηρύσσονται όταν η Βουλή απουσιάζει δίνουν τον όρκο στο Τμήμα της που λειτουργεί.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ (εκτός της Λ. Κανέλλη) δεν ορκίστηκαν συνεπώς κατέλυσαν το Σύνταγμα. Θα μου πείτε οι πρώτοι είναι ή οι τελευταίοι...

Το ερώτημά μου είναι το εξής: Πως εγώ ο απλός πολίτης θα απαιτήσω να μου επιστραφούν τα χρήματα της φορολογίας τα οποία προορίζονται ως αποζημίωση των συγκεκριμένων βουλευτών αφού σύμφωνα με το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
----------
Υ.Γ. Πραγματικά θα με ενδιέφερε μια απάντηση, έχω ήδη πάρει θέση για όλα αυτά τα μικρομίζερα και κακόμοιρα που προσβάλουν (αν μη τι άλλο...) την νοημοσύνη μας...