7.9.07

Τι μας δίδαξε το χθεσινό ντιμπέϊτ για τους πολιτικούς μας αρχηγούς...



Κωστάκης
(με το βλέμμα στο μέλλον)
Αυτά τα τριάμισι χρόνια που πέρασαν κατάλαβα ότι δεν έχουμε κράτος. Τώρα πρέπει να μας ψηφίσετε για να το ξαναιδρύσουμε...
Δίδαγμα: Θέληση, αποφασιστικότητα

Γιωργάκης (με το βλέμμα στο χρονόμετρο)
Κοιτάξτε, ξέρουμε ότι δεν ήμασταν και οι καλύτεροι, τώρα όμως μπορείτε να μας ξαναψηφίσετε και εμείς μπορεί και να γίνουμε...
Δίδαγμα: Ελπίδα, προοπτική

Αλέκα (με το βλέμμα του Βούδα)
Δεν μπορεί η εργατική τάξη να υποχρεώνεται να στέλνει τα παιδιά της σε ιδιωτικό σχολείο, όπως με υποχρέωσαν εμένα, δεν θα μας λυγίσουν, "όχι στην ιδιωτική εκπαίδευση"...
Δίδαγμα: Αμάρτησα για το παιδί μου

Αλέκος (...save Alekos, χωρίς βλέμμα)
Πολλοί μας πάνε, λίγοι μας ψηφίζουν, οι υπόλοιποι δεν ξέρουν τι χάνουν...
Δίδαγμα: Άτιμη κενωνία, άλλους τους ανεβάζεις... Από χειμώνα πάλι...

Γεώργιος (με το βλέμμα χέρι - χέρι)
Εγώ με την αξία μου και τα δικά μου χέρια, ξένους μετανάστες, τράπεζες, δημόσιο ή θα τους βάλουμε στο χέρι ή θα τους βάλουμε χέρι...
Δίδαγμα: Αυτά τα χέρια είναι μαχαίρια... ή χέρι χέρι μέχρι να 'ρθεί η Μαίρη (όχι εσείς κυρία μου...)

Στυλιανός (με το θρυλικό βλέμμα της αγελάδας)
Σαράντα χρόνια φούρναρης έχω φάει εγώ κάτι γιαλαντζί τύπους σαν τον διπλανό μου...
Δίδαγμα: αμήν λέγω υμίν, εγώ ειμί ο αμνός του θεού, ψηφίστε με, ψηφίστε με και στη Βουλή κρατήστε με...