2.7.07

Ορισμοί Μάρκετινγκ...

Είστε γυναίκα και βλέπετε έναν όμορφο τύπο σε ένα πάρτυ.
Τον πλησιάζετε και του λέτε: “είμαι φανταστική στο κρεβάτι”.
Αυτό λέγεται Άμεση Πώληση.

Είστε σε ένα πάρτυ με φίλες σας και βλέπετε έναν όμορφο τύπο.
Μια από τις φίλες σας τον πλησιάζει και του λέει για σας: “είναι φανταστική στο κρεβάτι”.
Αυτό λέγεται Διαφήμιση.

Βλέπετε έναν όμορφο τύπο σε ένα πάρτυ.
Τον πλησιάζετε και παίρνετε τον αριθμό του τηλεφώνου του.
Tην επόμενη μέρα τον καλείτε και του λέτε: “Γειά, είμαι φανταστική στο κρεβάτι”.
Αυτό λέγεται Τηλεμάρκετινγκ.

Βλέπετε έναν όμορφο τύπο σε ένα πάρτυ, ισιώνετε το φόρεμα σας, τον πλησιάζετε και τον κερνάτε ένα ποτό.
Ρωτάτε: “Επιτρέπεται;” και ισιώνετε την γραβάτα του πιέζοντας το στήθος σας ελαφρά πάνω στο μπράτσο του, λέγοντας του: “Παρεμπιπτόντως, είμαι φανταστική στο κρεβάτι”.
Αυτό λέγεται Δημόσιες Σχέσεις.

Είστε σε ένα πάρτυ και βλέπετε έναν όμορφο τύπο.
Σας πλησιάζει και λέει: “ακούω ότι είστε φανταστική στο κρεβάτι”.
Αυτό λέγεται Αναγνωρισιμότητα του Προϊόντος.

Είστε σε ένα πάρτυ και βλέπετε έναν όμορφο τύπο.
Σας γουστάρει αλλά τον πείθετε να πάει σπίτι με μια φίλη σας.
Αυτό λέγεται Δίκτυο Πωλήσεων.

Η φίλη σας δεν μπορεί να τον ικανοποιήσει και, έτσι, σας τηλεφωνεί.
Αυτό λέγεται Τεχνική Υποστήριξη.

Είστε στο δρόμο πηγαίνοντας σε ένα πάρτυ όταν συνειδητοποιείτε ότι θα μπορούσε να υπάρχουν πολλοί ωραίοι τύποι στα σπίτια που περνάτε.
Έτσι σκαρφαλώνετε στην ταράτσα ενός σπιτιού και αρχίζετε να φωνάζετε: “είμαι φανταστική στο κρεβάτι”.
Αυτό λέγεται SPAM....