17.7.07

Εκφράσεις αγάπης των δύο φύλων

Τι εννοεί ένας άντρας όταν λέει...
«Πάω γήπεδο» = «Θα πάρω τους κολλητούς μου, θα λιώσουμε στα ξύδια, θα δούμε όσα περισσότερα βυζιά μπορούμε και θα βρίσουμε χωρίς αύριο».
«Να σε βοηθήσω με το φαγητό;» = «Πότε επιτέλους θα φάμε σήμερα;;;»
«Πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες» = «Ακόμη μιλάς γαμώτο;»
«Σε σκεφτόμουν διαρκώς και σου αγόρασα αυτά τα τριαντάφυλλα» = «Η πιτσιρίκα που τα πουλούσε ήταν θεογκόμενα»
«Τί έκανα πάλι;» = «Ωχ, πάλι με έπιασε».
«Δεν θα μπορούσα να αγαπήσω καμμιά άλλη» = «Σε συνήθισα και έχω καταλάβει ότι υπάρχουν και χειρότερα».

Τι καταλαβαίνεις όταν μια γυναίκα σου λέει...
«Μ’ αγαπάς;» = «ΟΚ, ετοιμάσου να μου αγοράσεις κάτι πανάκριβο».
«Πόσο μ΄αγαπάς;» = «ΟΚ, ετοιμάσου να ακούσεις κάτι που δεν θα σου αρέσει καθόλου».
«Πρέπει να μάθεις να επικοινωνείς» = «Πρέπει να μάθεις να συμφωνείς πάντα μαζί μου».
«Το μόνο που θα ψωνίσουμε είναι μία γραβάτα» = «Αφού πρώτα αδειάσουμε όλα τα καταστήματα καλλυντικών, τσαντών και παπουτσιών».
«Η απόφαση είναι δική σου» = «Αλλά εννοείται ότι θα κάνεις αυτό που θέλω εγώ».
«Πάλι έχουμε ορεξούλες;» = «Υπάρχει τίποτε άλλο στο κεφάλι σου εκτός από σεξ;»